HASAR VE YARDIM
Herhangi bir kaza sonucu sigortalının malında oluşabilecek her türlü hasarı sigorta şirketine bildirmesi gerekir.
Bu bildirinin gerçekleşmesi için bazı kurallar bulunmaktadır.
Bu sayfada hasar bildirimine dair tüm bilgilere detaylarıyla birlikte ulaşabilirsiniz.
HASAR ANINDA GEREKLİ EVRAKLAR
HASAR ANINDA GEREKLİ EVRAKLAR
Genişletilmiş Kasko Sigortası İçin Gerekli Evraklar
- Kaza zabıtı veya ifade ve görgü tespit tutanağı
- Tarafların ruhsat fotokopisi
- Tarafların ehliyet fotokopisi
- Tarafların alkol raporu
- Eksper gönderilmeyen durumlarda aracın kazalı hallerine ilişkin görüntüler
- Hasarların onarımına ilişkin fatura
- Araçta rehin var ise, rehinenin olumlu D/M muvafakati
- Olayın meydana gelişi ve hasarların inceleme süresinde ihtiyaç duyulabilecek belgeler ayrıca talep edilecek
Konut Paket Sigortası İçin Gerekli Evraklar
- Yangın halinde, itfaiye raporunun tasdikli örneği
- Resmi kurumlarca düzenlenmiş tutanaklar
- Binaya ait var ise onarım faturaları
- Yangın halinde, yangının kasıt olup olmadığına dair Cumhuriyet Savcılığından alınan takipsizlik kararı
- Hasarlı alanların görüntüleri
- Hasara ilişkin hazırlanmış rapor
- Hasarlı malın satın alınışına dair faturaları
- Hasara sebep olan üçüncü şahıslar var ise kişi ve kişilerin, adı ve adresleri
İşyeri Paket Sigortası İçin Gerekli Evraklar
- Hırsızlık halinde, görgü tespit tutanağı
- Hırsızlık halinde İfade tutanağı
- Bir aylık bekleme süresinin ardından faillerin ve çalınan malların durumlarına ilişkin jandarma/karakol yazısı
- Hasara ilişkin detaylı hazırlanmış rapor
- Çalınan malların, var ise alış faturaları
- İşyerine ait tüm mali kayıtlar ve vergi levhası örnekleri
- İşyerine ait tapu belgesi ve kira kontratı
- Hasara sebep olan üçüncü şahıslar var ise kişi ve kişilerin, adı ve adresleri
İnşaat All-Risk Sigortası İçin Gerekli Evraklar
- Yaşanan olaya ilişkin sigortalı raporu ve ilgili tutanaklar
- Tasdiklenmiş, teknik servis raporu
- Vergi levhası suretleri
- Ticaret sicil belgesi
- Hasar yangın sonucu çıkmışsa itfaiye raporu
- İnşaata ait maliyet hesapları
- Hasara ilişkin görseller
- Olayın meydana gelişi ve hasarların inceleme süresinde ihtiyaç duyulabilecek belgeler ayrıca talep edilecek
Ferdi Kaza Hasar Dosyaları İçin Gerekli Evraklar
- Ölüm halinde, kaza raporu ve defin ruhsatı
- Ölüm halinde, aile nüfus kayıt örneği
- Ölü muayenesine ait morg/otopsi raporu
- Yaralanma halinde, kazaya ilişkin rapor
- Yaralanma halinde, doktor & hastane raporları
- Yaralanma halinde, oluşabilecek reçete ihtiyaç raporları
- Sigortalıya ait banka hesap bilgileri
- Olayın meydana gelişi ve hasarların inceleme süresinde ihtiyaç duyulabilecek belgeler ayrıca talep edilecek
Üstün kalite yönetimimiz ve müşteri odaklı çalışmalarımız ile hasar anlarınızda da yanınızdayız. AREX Sigorta’da sigortalılarımızın başına gelebilecek herhangi bir hasarlı durumda kolaylıkla işlemlerini yapabilir. Hemen hasar formu doldurmak için “hasar bildirimi” butonuna tıklayın.
HASAR BİLDİRİMİ